We geloven dat buiten bewegen, in welke vorm dan ook kan bijdragen aan gezondheid, zowel lichamelijk als geestelijk. Omdat we in de winter geneigd zijn wat vaker binnen te zitten, doen we mee aan het idee van Stichting Mind om op Blue Monday, dit jaar 19 januari met een open groep in beweging te komen. Het plan is om op die dag om 16.00 uur te verzamelen voor een wandeling of een hardlooprondje van 5 of 10 kilometer. We verzamelen op het stadseiland Veur-Lent onderaan de trap van de fietsbrug langs het spoor.
Iedereen is welkom om mee te lopen of te rennen. De zon gaat om 17.03 onder, dus met wat geluk zien we een mooie zonsondergang. Voor vragen of opmerkingen mail gerust: info@praktijklichter.nl . We zijn van plan thee mee te nemen, maar handig om indien mogelijk je eigen mok of wat extra thee mee te nemen.